صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بارش‌های رگباری و رعد‌وبرق در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۰۷۲۸۶
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در استان بارش‌های به صورت رگباری و رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در شمال و برخی مناطق مرکزی ادامه دارد.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ زهرا عنایتی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته از همه مناطق استان و ۲۱ ایستگاه هواشناسی استان بارش باران گزارش شده است و درگز با ۱۷ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است. همچنین برای مشهد ۱۴ میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی افزود: در طی همین مدت تایباد بیشترین وزش باد به میزان ۶۵ کیلومتر بر ساعت را به ثبت رسانده است و ریوش با ۷ درجه و تایباد با ۲۸ درجه خنک‌ترین و گرمترین دمای هوای استان را داشتند. امروز دمای هوای مشهد بین ۱۹ و ۱۳ درجه در نوسان باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: امروز در استان بارش‌های به صورت رگباری و رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در شمال و برخی مناطق مرکزی ادامه دارد. روز چهارشنبه نیز جو هوای استان به همین صورت به ویژه در مناطق شمالی استان ادامه دارد.

وی گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه از حجم و دامنه بارندگی کاسته شده می‌شود و فقط برخی مناطق شمالی استان بارندگی خواهیم داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.