صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ارتقای ورزش مشهد با تکیه بر ظرفیت پیشکسوتان و بدنه متخصص

  • کد خبر: ۱۰۷۸۲۵
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: برای رسیدن به روزهای خوب ورزش مشهد و بازیابی جایگاه واقعی آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و در این مسیر از ظرفیت پیشکسوتان و بدنه متخصص بهره‌ خواهیم گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که با حضور پیشکسوتان فوتبال استان برگزار شد، اظهار کرد: شورای ششم و مدیریت شهری مشهد نگاهی ویژه‌ به حوزه ورزش دارند و براساس همین دغدغه‌مندی بود که برای اولین بار در نظام شورایی کشور کمیسیونی ویژه این حوزه تعریف شد.

وی افزود: بسیار خرسندیم که شورای ششم شهر مشهد مقدس، بنیان‌گذار این حرکت نو و سیاست‌گذاری جدید در حوزه ورزش و جوانان بود و پس از این تصمیم، شاهد شکل‌گیری کمیسیون مشابه در برخی شوراهای اسلامی شهرهای دیگر کشور بودیم.

علوی‌مقدم از غفلت مسئولان و متولیان استان و مشهد به حوزه ورزش در سال‌های گذشته سخن گفت و تصریح کرد: نگاه به این حوزه به‌ویژه ورزش قهرمانی نیازمند تغییر و تحول اساسی است. باید در مسیر تغییرات سازنده گام برداشت و موجبات ارتقای ورزش استان و مشهد را فراهم آورد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از مصداق‌های عینی و بارز این تغییر نگاه سازنده را در روزهای گذشته و در برگزاری مسابقات ورزشی «جام رمضان» شاهد بودیم؛ رویدادی مردمی که شور و نشاط وصف‌ناپذیری را در جامعه هدف، ورزشکاران و جوانان مشهدی ایجاد و فعالیت‌های ورزشی را سامان‌دهی کرد.

علوی‌مقدم از عزم و نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در این دوره به حوزه ورزش پایه سخن گفت و تصریح کرد: با جدیت پیگیر این موضوع در قالب تیم «مقاومت شهرداری» هستیم و در رشته‌های مختلف این تیم فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: در این خصوص، علاوه بر نظرسنجی عمومی، از نظرهای تخصصی پیشکسوتان هم بهره خواهیم گرفت و از تجارب آن‌ها استفاده می‌کنیم.

علوی‌مقدم گفت: پیشرفت و توسعه ورزش مشهد و استان در گرو بهره‌گیری از تجارب ارزنده پیشکسوتان، متخصصان و کارشناسان و توجه ویژه به سنین پایه است. بی‌شک برای رسیدن به روزهای خوب ورزش مشهد و بازیابی جایگاه واقعی آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و نشست‌های مختلفی را با پیشکسوتان حوزه‌های مختلف در برنامه داریم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.