صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هدیه رئیس‌جمهور به چهار قلوهای سلماسی

  • کد خبر: ۱۰۹۳۶۰
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
وزیر بهداشت در سفر به سلماس یک قطعه زمین به مساحت ۱۷۷ مترمربع با کاربری مسکونی در محدوده شهری را به‌عنوان هدیه رییس جمهور به خانواده دارای چهارقلوی این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر بهداشت در سفر به سلماس از اختصاص  ۳۵۰ میلیارد تومان به تکمیل بیمارستان و ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری از ورزشگاه ۵ هزار نفری سلماس خبر داد.

بهرام عین‌اللهی همچنین در دیدار ستاره ابراهیمی و امیر بهاولی، زوج جوان سلماسی که به تازگی صاحب چهارقلو شده‌اند، با تاکید بر سیاست‌های جمعیتی کشور، تولد فرزندانشان را به آنان تبریک گفت.

وی به نمایندگی از رئیس جمهور یک قطعه زمین ۱۷۷ متری در شهرستان سلماس به این زوج اهدا  کرد که سه دانگ آن به پدر و سه دانگ به مادر چهارقلو‌ها تعلق می‌گیرد.

عین اللهی در این دیدار، با اشاره به سیاست افزایش جمعیت، گفت: دولت از تمامی خانواده‌های دارای بیش از ۴ فرزند حمایت ویژه می‌کند و در برنامه‌های آینده نیز این امر گنجانده شده است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی مکلف به شناسایی زمین مناسب برای خانواده‌های دارای بیش از ۴ فرزند شده که در همین راستا امروز قطعه زمین این خانواده دارای فرزندان ۴ قلو تحویل داده شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.