صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز عصر به صورت همزمان برگزار می‌شود و در نهایت یکی از تیم‌های لیورپول یا منچسترسیتی جام را بالای سر خواهدبرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سرانجام لیگ جزیره هم به آخرین ایستگاه خود رسید و در شرایطی که هنوز قهرمان مشخص نشده، امشب به صورت همزمان ۱۰ بازی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهدشد. در حساس‌ترین رقابت‌ها منچسترسیتی که با ۹۰ امتیاز صدرنشین است باید به مصاف استون ویلایی برود که استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

استون ویلا که پیش از حضور جرارد فصل را بد شروع کرده بود، در نهایت با ۴۵ امتیاز رتبه چهاردهمی خود را قطعی کرده‌است و در صورت کسب پیروزی مقابل گواردیولا، نهایتا می‌تواند تا رتبه دهم بالا برود.

لیورپول تیم دوم جدول که ۸۹ امتیازی است، باید در خانه به مصاف وولوز برود.

وولوز هم این فصل ۵۱ امتیاز دشت کرده و در رده هشتم جای گرفته‌است. شاگردان برونو لاژ در صورت شکست در آخرین مسابقه فصل ممکن است تا رده دهم هم پایین بیایند.

تعیین تکلیف صعودکننده‌های انگلیسی به تورنمنت‌های اروپایی

تکلیف حاضرین در لیگ قهرمانان اروپا هنوز مشخص نشده و فقط لیورپول، سیتی و چلسی قطعا در فصل بعد لیگ قهرمانان حضور خواهندداشت.

تاتنهام با ۶۸ امتیاز در رده چهارم است و آرسنال با ۶۶ امتیاز به دنبال شاگردان کونته است تا با کسب عنوان چهارمی بالاخره بعد از مدت‌ها به لیگ قهرمانان برسند.

بعید است تاتنهام مقابل نوریچ امتیازی از دست بدهد و از هم‌اکنون می‌شود مطمئن بود که امشب شاهد صعود کین و سون به لیگ قهرمانان اروپا خواهیم بود. این نتیجه‌ای درخشان برای تاتنهامی محسوب می‌شودکه فصل را با نونو اسپریتو، مربی سابق گرگ‌ها آغاز کرد و در میانه‌های فصل کار را به کونته سپرد.

منچستریونایتد هم اگر خواهان دور شدن از خفت بازی در کنفرانس لیگ است، باید امشب حتما از کریستال پالاس ۳ امتیاز را بگیرد، وگرنه با هر نتیجه‌ای جز پیروزی، تن هاخ فصل بعد در صورت پیروزی امشب وستهم باید تیمش را در کنفرانس لیگ هدایت کند.

سقوط کنندگان انگلیسی

در انتهای جدول تا امروز تکلیف سقوط نوریچ و واتفورد مشخص شده و اورتون هم با لمپارد با برد حیاتی هفته قبل بقایش را قطعی کرده، پس فقط از بین برنلی و لیدز باید یکی سقوط کند.

لیدز در پایان هفته ۳۷، با ۳۵ امتیاز و به خاطر تفاضل منفی ۳۸، در رده هجدهم قرار دارد و برنلی هم به لطف تفاضل گل بهتر و منفی ۱۸، در رده هفدهم قرار دارد.

لیدز امشب باید به مصاف برنتفورد برود و برنلی هم میزبان نیوکاسلی است که از نیم فصل با خرید‌های بن سلمانی، موفق شد یکی از بهترین نیم فصل‌های تاریخ نیوکاسل را رقم بزند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.