صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چهار طرح کتاب‌خوانی با هدف ارتقای سطح سواد عمومی جامعه و همچنین افزایش سطح آگاهی‌های عمومی عصرشنبه در فرهنگسرای انتظار شهر مشهد رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کانون و موسسه فرهنگی هنري شهید ابراهیم روحی در این خصوص گفت: پوستر باشگاه کتاب‌خوانان مشهدی، رونمایی از پوستر طرح کتابخوانی ساده مثل روح‌الله به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل، طرح کتابخوانی به وقت هشت پیرامون ایام دهه کرامت و رونمایی از پوستر طرح چهره به چهره و چکامه از جمله طرحهای رونمایی شده است.

علی اکبر روحی گل ختمی با اشاره به پوستر باشگاه کتاب خوانان مشهدی افزود: در این چهارچوب به صورت ماهانه با برگزاری مسابقه کتابخوانی سعی در رشد سرانه مطالعه استان خراسان رضوی می‌شود و شرکت‌کنندگان در بستر سامانه مرکز مجازی مطالعات کتابخوانی به آدرس www.ketab.ir حضور یافته و در برنامه‌های در حال برگزاری مشارکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به سالگرد ارتحال امام راحل (ره) امروز از پوستر ساده طرح کتابخوانی " مثل روح‌الله" رونمایی شد.

گل ختمی بیان کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی به وقت هشت عنوان طرح دیگری است که به مناسبت نزدیک شدن به ایام دهه کرامت و با معرفی کتاب برمدار آفتاب صورت می‌گیرد تا مخاطبان با سبک زندگی آن امام همام بیشتر آشنا شوند.

این فعال فرهنگی همچنین از رونمایی پوستر طرح چهره به چهره و چکامه نیز خبر داد و اظهار کرد: در این طرح حلقه‌های تربیتی کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای رفتارهای اجتماعی را مورد هدف خود قرار داده است. این طرح در مناطق کمتر برخوردار استان اجرا می‌شود و سعی شده تا حلقه تربیتی نوجوانان بر اساس کتاب "دعوت و امید" با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.