صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ادامه بارندگی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۰۲۴۶
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
براساس اعلام سازمان هواشناسی، باران بهاری همچنان بخش های مختلفی از خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا عنایتی روز جمعه افزود: بیشترین میزان بارندگی در قوچان با ۱۰ میلی متر، درگز با ۴.۶ میلی متر و مشهد با سه میلی متر رخ داده است.

وی اضافه کرد: امروز و در انتهای فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان گاه با افزایش ابرناکی همراه با بارشهای رگباری توام با رعد و برق در نواحی شمالی و بخشهای مرکزی همراه خواهد بود جاری شدن روان آبها نیز در این مناطق محتمل است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ساعات پایانی امروز تا اواسط هفته آینده علاوه بر افزایش تدریجی دمای هوا، وزش باد در استان گاه شدید و در برخی مناطق توام با گرد و خاک همراه با کاهش کیفیت هوا و دید با احتمال بروز خسارت در خراسان رضوی پیش بینی می شود.

عنایتی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با حداقل ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین و مه ولات با حداکثر ۳۴ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خراسان رضوی بودند و دمای هوا در مشهد نیز بین ۱۵ تا ۲۷ درجه سانتیگراد بود و حداقل دمای هوای مشهد امروز ۱۳ درجه و حداکثر دمای آن به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سرعت وزش باد در سرخس به ۷۲ کیلومتر در ساعت و در سبزوار به ۶۵ کیلومتر در ساعت رسید.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.