صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از اجرای طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری استان با عنوان واکنش سریع (طوس) از ۱۱ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

گروه اقتصاد | شهرآرانیوز؛ علیرضا خجسته در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی هم استانی‌ها و کاربران جاده‌ای به‌ویژه رانندگان حرفه‌ای می‌توانند مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها که نیازمند اقدام سریع است را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول طرح شامل؛ لکه‌گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلو‌های ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علائم و تجهیزات ایمنی موجود و تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاقد علائم کافی است.

وی یادآور شد: رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی مقاطع حادثه خیز، ایمن سازی تقاطع منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها نیز از دیگر موارد قابل گزارش در فاز اول این طرح است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.