صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 مطالبه به حق بازنشستگان که باید از حق خودشان و صندوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی تأمین شود، به بهانه خلق پول و تورم‌زایی به در‌های بسته خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه ایران نوشت: هرچند در این روز‌ها خرداد به نیمه رسید، اما کسی به داد بازنشستگان نرسید و دولت مردمی در مقابل اجرای طرح همسان سازی بازنشستگان و مستمری بگیران ایستاد و مطالبه به حق بازنشستگان که باید از حق خودشان و صندوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی تأمین شود، به بهانه خلق پول و تورم‌زایی به در‌های بسته خورد.

قطعاً با توجه به گرانی‌ها و تورم شدیدی که سیاست جراحی اقتصادی دولت ایجاد کرده، سفره بازنشستگان با افزایش رقمی در حدود ۱۰ درصد که مدنظر دولت است، خالی‌تر از قبل خواهد شد و لذا اگر دولت به دنبال ریشه‌یابی تورم‌های اخیر است، آنرا در سیاست‌های خود و حذف ارز ترجیحی از کالا‌های اساسی جستجو کند و حق بازنشستگان را که از پس‌انداز‌های خود حقوق می‌گیرند نه از جیب دولت پایمال نکند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
بازنشسته بیچاره
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
پس چرا همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی طبق قانون تصویب نشد که از منبع خود تامین اجتماعی پرداخت میشود و هزینه ای برای دولت ندارد و بهانه تورم زایی میاورند در صورتی که تورم حقوق بالا خودشان می آفریند وچراحقوق بازنشستگان دولتی دوباره افزایش می یابداین همه تفاوت و تبعیض برای چیست؟؟؟؟؟؟