صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ورود کی‌روش به لیست مربیان استقلال|مسلخ تصمیم گیری!

  • کد خبر: ۱۱۱۲۲۰
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
مدیران استقلال برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی دچار سرگیجه بسیاری شده‌اند. درمیان نام‌هایی که در روز‌های گذشته برای جانشینی مجیدی مطرح شده، نام کی‌روش نیز دیده می‌شود!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمربی بعدی استقلال چه کسی است؟ آیا مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال می‌تواند به سرعت به این سوال پاسخ دهد؟ بعد از جدایی مجیدی از استقلال سرگیجه عجیبی میان مدیران این باشگاه بابت انتخاب سرمربی جدید به وجود آمده است.

برخی معتقدند که مربی ایرانی باید جای مجیدی را بگیرد و برخی هم براین باورند که مربی خوب خارجی می‌تواند گزینه مناسبی برای جانشینی فرهاد باشد. درمیان گزینه‌های ایرانی نام جواد نکونام و مهدی رحمتی بار‌ها شنیده شده است. حتی ازبرخی توافقات اولیه با نکونام صحبت به میان می‌آید درحالی که این مربی برای استراحت راهی مسافرت خارج از کشور شده است.

درعین حال صحبت‌هایی با سیدمهدی رحمتی هم شده و این مربی نیز برای حضور دراستقلال بی میل نیست، اما پروسه جذب مربی خارجی هم درحال به روزرسانی است و مدیران استقلال درتلاشند بهترین گزینه ممکن را برگزینند. طی روز‌هایی که گذشت از استراماچونی و لوچسکوی رومانیایی گرفته تا کارلوس کی‌روش نام‌شان برای حضور دراستقلال مطرح شده است.

البته مدیره باشگاه استقلال به خصوص آجورلو ترجیح می‌دهد تا زمانی که جذب مربی جدید قطعی نشده از نام شخص مورد نظر رونمایی نکند. این سیاست ممکن است ناشی از ناکامی مدیرعامل استقلال در توافق با گزینه مورد نظر نیز باشد. البته آجورلو نمی‌تواند چندان دست روی دست بگذارد و باید به سرعت در مسیر انتخاب سرمربی جدید گام بردارد تا هواداران استقلال از سردرگمی خارج شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.