صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اجرای پایش مناسب سازی در ۹۳۵ واحد اقامتی مشهد

  • کد خبر: ۱۱۱۶۵
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از اجرای پایش مناسب سازی در ۹۳۵ واحد اقامتی مشهد خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری افزود: در سال ۹۷ اقداماتی را برای مناسب سازی تاسیسات گردشگری آغاز کردیم و همایشی با همین موضوع با حضور مدیران تاسیسات گردشگری نیز برگزار کردیم.
او درباره ضرورت مناسب سازی اظهار کرد: با توجه به این که حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از جمعیت را این قشر تشکیل می‌دهند، مناسب سازی در تمام مبلمان شهری و تاسیسات گردشگری یک ضرورت است.
بیدخوری با اشاره به پایش تاسیسات گردشگری برای مناسب سازی در استان اظهار کرد: توجه ویژه به ایجاد رمپ ورودی ساختمان‌ها، امکان استفاده از آسانسور، مناسب بودن درب ورودی اتاق ها، ایجاد سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان از مواردی است که در بازرسی و پایش واحد‌های اقامتی مورد بررسی قرار می‌گیرد
او افزود: این اقدام از دوسال گذشته به صورت جدی شروع شده و عمده واحد‌های نظارتی مورد بازدید قرار گرفته اند و نواقص و مشکلات آن‌ها به صورت مکتوب به آن‌ها اعلام شده است.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: طی هفته جاری ۳۰ واحد اقامتی را در فاز اول با حضور مدیرعامل انجمن شهر بدون مانع و تعدادی از معلولان بازدید خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.