صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پایش ۹۳۵ واحد اقامتی برای مناسب سازی در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۱۸۷
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از اجرای پایش مناسب‌سازی در ۹۳۵ واحد اقامتی مشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال ۹۷ اقداماتی را برای مناسب‌سازی تاسیسات گردشگری آغاز کردیم و همایشی با همین موضوع با حضور مدیران تاسیسات گردشگری نیز برگزار کردیم.

وی درباره ضرورت مناسب‌سازی افزود: با توجه به این که حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از جمعیت را این قشر تشکیل می‌دهند، مناسب‌سازی در تمام مبلمان شهری و تاسیسات گردشگری یک ضرورت است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به پایش تاسیسات گردشگری برای مناسب‌سازی در استان اظهار کرد: توجه ویژه به ایجاد رمپ ورودی ساختمان‌ها، امکان استفاده از آسانسور، مناسب بودن درب ورودی اتاق‌ها، ایجاد سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان از مواردی است که در بازرسی و پایش واحد‌های اقامتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیدخوری بیان کرد: این اقدام از دو سال گذشته به صورت جدی شروع شده و عمده واحد‌های نظارتی مورد بازدید قرار گرفته‌اند و نواقص و مشکلات آن‌ها به‌صورت مکتوب به آن‌ها اعلام شده است.

وی گفت: طی هفته جاری از ۳۰ واحد اقامتی در فاز اول با حضور مدیرعامل انجمن شهر بدون مانع و تعدادی از معلولان بازدید خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.