صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه خدمات جنبی و تجهیزات مخابراتی مشهد از وضعیت آرام بازار موبایل مشهد در پی افزایش قیمت دلار خبر داد.

مهدی بی‌باک|شهرآرانیوز، احسان تقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت بازار موبایل مشهد در روز‌های گذشته باتوجه‌به افزایش قیمت دلار گفت: در روز‌های گذشته افزایش قیمت دلار داشتیم، اما در ارز نیمایی نوسانی نداشتیم. بنابراین، بازار موبایل مشهد آرام است و کالا نیز به اندازه کافی وجود دارد.
وی درباره برنامه‌های فعلی اتحادیه خدمات جنبی و تجهیزات مخابراتی مشهد گفت: تلاش می‌کنیم سامانه جامع تجارت یا همان طرح افق را پیگیری و اجرا کنیم. این طرح از چندی پیش در حال بررسی بود تا کد فعال‌سازی تلفن همراه به مصرف‌کننده نهایی برسد.
تقی‌زاده درباره وضعیت رسیدگی به شکایات مردمی نیز تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ارتقای آموزش همکاران صنفی و ارائه خدمات مطلوب به مردم، از میزان شکایات بکاهیم و افزایش رضایتمندی داشته باشیم.
رئیس اتحادیه خدمات جنبی و تجهیزات مخابراتی مشهد درباره وضعیت فروش اقساطی گوشی هم گفت: فروشی اقساطی مختص به فروش موبایل نیست. اقساط موضوعی توافقی بین دوطرف است و مصرف‌کننده و خریدار می‌توانند توافق را قبول کنند یا نکنند. مردم در لحظه توافق در همه کالا‌ها از جمله موبایل دقت کنند چه توافقی صورت گرفته است و اینکه شفاف باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.