صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: در صربستان سه بازی تدارکاتی خوب با تیم FMP خواهیم داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در آستانه اعزام به اردوی تدارکاتی صربستان گفت: در حال پشت سر گذاشتن هفته چهارم اردو‌های آمادگی تیم ملی هستیم. در سه هفته اول هدف ما این بود تمرینات تاکتیکی و فیزیکی جهت آمادگی و شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی انجام بدهیم.
ارمغانی اضافه کرد: خداراشکر این کار‌ها خیلی خوب انجام شد، بچه‌ها خیلی خوب تلاش و تمرکز کردند و من فکر می‌کنم به آن اهدافی که میخواستیم برسیم تا حدود زیادی رسیده‌ایم.
او در ادامه گفت: البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که داریم روی آن‌ها کار می‌کنیم. در این سه هفته، ۳ بازی بسیار خوب با تیم ایران نوین انجام دادیم که به ما کمک کرد تا بتوانیم تیم آماده‌تر شود و مشکلات آن را پیدا و روی آن‌ها کار کنیم.
ارمغانی در پایان گفت: در حال حاضر در اردوی صربستان هستیم و یک هفته در بلگراد تمرین می‌کنیم. در این مدت با تیم FMP که یکی از تیم‌های سوپر لیگی صربستان است و امسال در فینال سوپر لیگ بازی می‌کند دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد. من امیدوارم این بازی‌ها به ما کمک کند تا ما بتوانیم به صورت نهایی مشکلات و اشتباهاتی که در دفاع و حمله کار تیمی وجود دارد را برطرف کنیم و یک تیم آماده را به قزاقستان و سوریه ببریم، انشاالله بتوانیم دست پر برگردیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.