صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شیوه نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از هفته آینده ابلاغ می شود، گفت: اجرای رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و سازمان برنامه و بودجه هم با توجه به قولی که داده آمادگی دارد و شاهد پرداخت برای همکاران عزیز خود خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، «یوسف نوری»، وزیر آموزش و پرورش درباره ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان در پخش خبری ساعت ۲۱ شبکه خبر توضیح داد: قانون رتبه‌بندی معلمان از سال ۹۰ برای بهبود کیفیت و معیشت فرهنگیان بوده است و همچنین در مستندات قانونی مانند سند تحول بنیادین و ماده ۶۳ قانون بودجه کشور به این طرح تاکید شده است.

او با بیان اینکه قانون رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال وقفه و انتظار با همکاری مجلس شورای اسلامی، دولت و شورای نگهبان میسر شد، ادامه داد: آیین نامه رتبه‌بندی در ۲۵ ماده و جداول تنظیم و همچنین هیات ممیزه برای اجرای این قانون مشخص شده است.

وزیر آموزش و پرروش تاکید کرد: هفته آینده شیوه نامه به استان‌ها ابلاغ خواهیم کرد و هیئت‌های ممیزه هم تعیین شده‌اند و کانون‌های ارزیابی که در این آیین نامه آمده تعیین شده‌اند و انشالله ارزیابی حرفه‌ای از عزیزان به عمل خواهد آمد.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
مگر در مرحله نیاز سنجی و طراحی طرح هستیم!؟ قانون رتبه بندی تصویب شده آیین نامه هم آماده هس. باید هرچه سریع در کل کشور اجرا بشه . باید کاری کرد تا فرهنگیان با انرژی زیاد سال تحصیلی جدید رو شروع کنند. هر خانواده حداقل یه محصل داره....
علیمردان
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
از 31 شهریور 1400 جناب