صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لیبروی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: امیدوارم در نخستین مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و با نتیجه عالی از زمین بیرون بیاییم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از امروز (دوشنبه ۱۳ تیر) با حضور ۹ تیم آغاز می‌شود.
تیم والیبال جوانان دختر ایران که ششمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، با قزاقستان، تایلند و کره جنوبی هم‌گروه است و از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود. کیمیا کیانی لیبروی تیم ملی والیبال درباره شرایظ آمادگی تیم گفت گفت: شرایط تمرینی تیم ملی تاکنون خوب بوده است و در مجموع قبل از مسابقه با تایلند تمرینات خوبی انجام دادیم.
وی افزود: شرایط سالن، امکانات، هتل و آب و هوایی قزاقستان بسیار خوب است. همچنین بازیکنان در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برند و آمادگی بالایی دارند.
لیبروی تیم ملی والیبال جوانان دختر عنوان کرد: سرمربی و کادر فنی تمرینات تخصصی برای دیدار با تایلند در نظر گرفتند که انجام دادیم. این تیم را آنالیز کرده و با سبک بازی آن‌ها آشنا هستیم. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و با نتیجه عالی از زمین بیرون بیاییم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.