صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس بنیاد مستضعفان در رابطه با ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول و بالاتر گفت: در سراسر کشور ۴۰۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان در حال ساخت است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرویز فتاح صبح امروز در جمع خبرنگاران خرم‌آباد، بااشاره به ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در حال حاضر براساس تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان و کمیته امداد ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق محروم و صعب العبور در حال ساخت است که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.  

وی  با تاکید بر ساخت واحد‌های مسکونی مستحکم و با کیفیت افزود: توافق مذکور برای ۲ سال است و چنانچه ساخت این ۸۰۰ واحد مسکونی  زودتر تمام شود این تفاهم نامه تکرار می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در رابطه با توزیع بسته‌های لبنی در میان نیازمندان عنوان کرد:  ۲۱ هزار بسته لبنی بین مددجویان کمیته امداد استان لرستان به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزارتومان توزیع شده است.

وی بیان کرد: برای اولین  بار بسته معیشتی لبنی در میان نیازمندان توزیع می‌شود که اگر راضی باشند تکرار می‌شود.  

فتاح گفت:  ۱۰ هزار بسته معیشتی لبنی در میان مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.  

وی تصریح کرد: برای دهک‌های موردی  ۱۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و بهزیستی جهت کمک‌های موردی در اختیار  این دو نهاد قرار داده می‌شود. این اعتبار  صرفاً برای مددجویان  کمیته امداد و بهزیستی بلکه به سایر مراجعه کنندگان نیز داده می‌شود.  

رئیس بنیاد مستضعفان در رابطه با ساخت مسکن خانواده‌های دو معلول و بالاتر خاطرنشان کرد: در سراسر کشور ۴۰۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان در حال ساخت است که سهم استان لرستان از این واحد‌ها ۴۵۰ واحد است.  

وی  در رابطه با اهمیت اشتغال نیازمندان اظهار داشت:  جهت اشتغال محرومین استان لرستان ۱۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه توسط بنیاد مستضعفان پرداخت می‌شود و چناچه کامل جذب شود مجدد تکرار می‌شود.  

فتاح افزود: بدترین کار وام پخش کردن است  که نتیجه آن بدهکاری است در همین راستا بنیاد مستضعفان با پرداخت تسهیلات  قرض الحسنه به دنبال اشتغالزایی است.  

رئیس بنیاد مستضعفان عنوان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت خانه بهداشت، مدرسه، آسفالت و ... در مناطق محروم  شهرستان‌های الیگودرز و کوهدشت در نظر گرفته شده که باید مسئولان استان جهت جذب آن تلاش کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.