صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سارق زعفرانی دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۱۸۹۲
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
در پی اعلام یک فقره سرقت از خانه‌ای مسکونی در مشهد، تیمی از مأموران پلیس آگاهی پایگاه سوم وارد عمل شدند و موضوع را بررسی می‌کردند.
محمدحسن سیرجانی| شاکی پرونده در اظهاراتش بیان کرد که متهم با دستبرد به خانه او، ۳۰ کیلوگرم زعفرانش را سرقت کرده است. تحقیقات میدانی و ردزنی‌های تخصصی پلیس آگاهی ادامه داشت تا اینکه سرنخ‌های به دست آمده هویت متهم که مردی میان‌سال بود را برای پلیس فاش کرد.

مأموران با استفاده از سرنخ‌های موجود، این سارق حرفه‌ای را در محدوده بولوار وحدت مشهد دستگیر، و از او ۲ برگ چک به مبلغ ۵۲۹ میلیون ریال بابت فروش زعفران به مال‌خری تهرانی کشف کردند.

متهم در تحقیقات بعدی پلیس بیان کرد که بخش دیگری از محموله زعفران سرقتی را در اختیار یکی از دوستانش گذاشته است و مأموران با حضور در محل این محموله را ضبط کردند.

کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات خود مال‌خر اموال مسروقه را در تهران شناسایی و دستگیر کردند. متهمان با تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

به گفته سرهنگ صارمی، رئیس پلیس مشهد، میزان محموله سرقت‌شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است وتحقیقات پلیس در این‌باره ادامه دارد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.