صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشاور شهردار مشهد در امور معلولان از رفع مشکل تردد وسایل حمل و نقل عمومی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ مشاور شهردار مشهد در امور معلولان طی دیدار با جمعی از فعالان دارای معلولیت در مناطق حاشیه شهر مشهد بر لزوم دسترس‌پذیری عادلانه و سودمند برای تمام شهروندان تأکید کرد.

جواد شکوری در این دیدار با اشاره به اقدامات مثبت شورای ششم و مدیریت شهری مشهد گفت: فعالیت‌های عمرانی، ساخت‌و‌سازها، مبلمان شهری و وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، جدی‌ترین مطالبات شهروندان دارای معلولیت برای یک زیست عادلانه شهری محسوب می‌شود که خوشبختانه در حال پیگیری و رفع موانع هستیم.

در این دیدار، برخی از فعالان دارای معلولیت تبعه و برخی شهروندان ساکن در منطقه شهید آوینی (گلشهر) با بیان مشکلات موجود، خواستار دسترس‌پذیر‌کردن ادارات و نهاد‌های دولتی و خصوصی همانند بانک، مساجد، ادارات، بیمارستان و سالن ورزشی در این منطقه شدند که شکوری ضمن استماع این درخواست‌ها، نسبت به رفع موانع، قول مساعدت و پیگیری داد.

یکی دیگر از مشکلات مطرح‌شده در نشست تخصصی مشاور شهردار با شهروندان دارای معلولیت، عدم تردد اتوبوس‌های مناسب‌سازی‌شده به منطقه گلشهر و پنجتن ۵۵ بود. شکوری در این ارتباط گفت: عرض کم خیابان‌های این دو منطقه، اصلی‌ترین دلیل عدم تردد اتوبوس است و اکنون از ون استفاده می‌شود که برای هم‌نوعان عزیز ما مناسب نیست. شهرداری مشهد در ادامه تجهیز ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی خود، بیش از ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس مناسب‌سازی‌شده تحویل خواهد گرفت که امیدواریم با مساعدت مهندس نیشابوری، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و پس از نیازسنجی‌های لازم و بررسی خطوط و پایانه‌ها، از این مینی‌بوس‌ها در مسیر‌های مدنظر استفاده شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.