صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زمین‌گیری قاچاقچیان مسلح در مرز

  • کد خبر: ۱۲۰۰۲
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۱
محمدحسن سیرجانی - گشت‌زنی و رصد میدانی شبانه‌روزی مرزبانان هنگ مرزی تایباد نتیجه داد و مجریان قانون موفق به کشف ۲ محموله افیونی به همراه سلاح جنگی از چند قاچاقچی شدند.
مرحله اول این عملیات در یکی از مناطق مرزی خراسان رضوی انجام شد که در آن مأموران مرزبانی هنگ مرزی تایباد با کسب سرنخی از چند قاچاقچی موادمخدر به اطلاعاتی دست یافتند که نشان از حضور این افراد در منطقه داشت. مجریان قانون طی هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و در اقدامی پوششی و ضربتی متهمان را شناسایی و زمین‌گیر کردند. مأموران در این عملیات ضمن توقیف خودروی سوداگران مرگ در بازرسی از آن‌ها بیش از ۱۰ کیلو‌گرم مواد‌مخدر از نوع تریاک، ۲ قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوط و ۳۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.
در این مأموریت، اما قاچاقچیان با سوء‌استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه به آن‌سوی مرز فرار کردند و از چنگ قانون گریختند. تیم عملیاتی مرزبانی هنگ تایباد در ۲ عملیات دیگر خود هم موفق به شناسایی قاچاقچیان دیگری در منطقه شده که در آن یک محموله شصت کیلوگرمی تریاک و حشیش به دست آمد. علاوه بر این چند سوداگر مرگ هم در این عملیات ضربتی به چنگ مرزبانان استان افتادند که پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند. سردار جان‌نثار، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ضمن تأیید این خبر تأکید کرد که امروز مرزبانان استان اجازه هیچ‌گونه تحرکات مجرمانه و تروریستی را به دشمنان این نظام نخواهند داد و در صورت محرز شدن جرم با متخلفان برخورد قاطع خواهند کرد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.