صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین آمار‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر درخواست دریافت یارانه معیشتی را ارائه دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت در این راستا شرایطی را برای بررسی درخواست‌ها تعیین کرد که یکی از این موارد موافقت درخواست کننده با بررسی تمامی حساب‌های بانکی در قالب بررسی مجدد آزمون وسع خانوار است.

آمار‌ها نشان می‌دهد ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیانی که در کد دستوری # ۶۳۶۹* ثبت درخواست کرده اند، اقدام به پذیرش شرایط اعلام شده کرده و درخواست خود را به صورت قطعی برای بررسی مجدد وسع مالی خانوار که بازبینی حساب‌های بانکی را نیز در خود دارد، ثبت کرده‌اند.

بر اساس اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خانوار‌هایی که اعضای آن دارای «واحد مسکونی»، «شغل» و «خودرو» به طور «همزمان» هستند یا خانوار‌هایی که دارای «دو واحد ملکی» هستند و خانوار‌هایی که ارزش ملک آن‌ها در تهران و کلانشهر‌ها (۱۲) میلیارد ریال و در سایر شهرستان‌ها (۹) میلیارد ریال باشد مشمول دریافت این یارانه نیستند. خانوار‌هایی که دارای خودروی سواری با ارزش بیش از (۳۰۰) میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از (۴۰۰) میلیون تومان باشند نیز این یارانه را نمی‌گیرند.

همچنین کارفرمایانی که بیش از (۳) بیمه پرداز داشته باشند و خانوار‌هایی که بیش از (۳) سفر خارجی غیر زیارتی داشته‌اند و همچنین گیرندگان تسهیلات بانکی به مبلغ جمعاً بیش از (۳) میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند از دریافت این یارانه معیشتی کنار گذاشته می‌شوند. حداقل درآمد برای خانوار یک نفره برای خروج از شمول دریافت این یارانه نیز ۴ میلیون و برای خانوار ۵ نفر و بالاتر هشت میلیون در ماه تعیین شده است.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.