صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از نشست سه جانبه تهران-مسکو- باکو در آینده نزدیک برای بررسی و هم افزایی مسائل ترانزیتی و گمرکی و نیز تنوع بخشی به مسیر‌های کریدور جهانی شمال - جنوب خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس موسوی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان به اتفاق فرماندار آستارا و نماینده این شهرستان از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های ملی و بین المللی بار انداز ریلی و پل مرزی جدید میان ایران و جمهوری آذربایجان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند.  

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این بازدید با تاکید بر اهمیت آستارا و پروژه‌های مشترک در حال ساخت با جمهوری آذربایجان اظهار داشت: آستارا یکی از نقاط کانونی و مهم کریدور جهانی شمال - جنوب است و با تکمیل این پروژه‌ها اهمیت منطقه‌ای و بین المللی آن نمایان‌تر می‌شود.

وی افزود: بزودی وزرای راه دو کشور برای بررسی آخرین وضعیت این پروژه‌ها و دیگر مسائل ترانزیتی میان دو کشور با یکدیگر دیدار خواهند داشت.  

سفیر کشورمان همچنین از نشست سه جانبه ایران، جمهوری آذربایجان و روسیه در آینده نزدیک برای بررسی و هم افزایی مسائل ترانزیتی و گمرکی و نیز تنوع بخشی به مسیر‌های کریدور جهانی شمال - جنوب خبر داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.