صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لزوم نظارت بر قیمت تاکسی‌های فرودگاه

  • کد خبر: ۱۲۱۰۰
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲
  • ۱
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

تاکسی رانی
شهروند- لطفا به قیمت‌های تاکسی‌های فرودگاه نظارت داشته باشید.
اتوبوس رانی
۲۹۹...۰۹۳۰ چند بار برای استخدام به اتوبوس رانی رفتم، اما می‌گویند: باید نامه بنیاد شهید داشته باشی. گناه ما چیست؟
شهرداری
۴۵۱...۰۹۳۸ وضعیت جدول‌ها در طبرسی شمالی ۲۸، خالقی ۲۴ نامناسب و نشست کرده است، به گونه‌ای که گاه کف خودرو‌ها در این ناهمواری‌ها به زمین برخورد می‌کند. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
محیط زیست
۸۸۱...۰۹۱۵ در این روز‌های آلوده که برای کاهش آلودگی همه باید دست به دست هم دهند، چه معنا دارد که شرکت مهندسی خط راه آهن واقع در بولوار وحدت فراخوان می‌دهد و تعداد زیادی کامیون و تریلی را وسط شهر می‌فرستد و بر آلودگی شهر می‌افزاید؟
راهنمایی و رانندگی
۰۵۷...۰۹۱۵ برای یک سؤال مربوط به راهنمایی و رانندگی، بار‌ها و بار‌ها با آن اداره در مشهد تماس گرفتم. تلفن خانه گوشی را برنداشت. دوباره شماره را از ۱۱۸ گرفتم و مطمئن شدم شماره درست است، سیستم و افرادی نادرست هستند که در تلفن خانه‌ها مشغول اند. متأسفانه بسیاری از ادارات این مشکل را دارند، ازاین رو برای یک پیگیری ساده، مجبوری از وسیله نقلیه استفاده کنی. بعد مسئولان دنبال راهکار‌های کاهش آلودگی هوا می‌گردند!
بازار
شهروند- در بازخورد به مطلب «اخطار بی  قیمت‌های بازار ابریشم» که ۲۴ آذر در صفحه ۶ چاپ شد درخواست می‌کنم بازار اکسین در چهارراه مخابرات را هم پیگیری کنید.
علوم پزشکی
۵۰۶...۰۹۱۵ خداقوت به همه شما بزرگواران در رسانه شهربهشت که تلاش شبانه روزی شما عزیزان باعث بهتر زیستن، آبادانی و از همه مهم‌تر ایجاد پل ارتباطی محکمی بین مردم و مسئولان شهر و شهرداری شده است. انسان‌های مهربان و دلسوز کیمیا هستند و قدر این افراد را باید دانست. این جانب نهم آذر امسال به دلیل درد قفسه سینه به مرکز درمانی شهرداری واقع در خیابان پاستور مراجعه کردم. تعداد زیادی از بیماران منتظر نوبت پزشک نشسته بودند. با توجه به شرایط بد حالم، پزشک و همچنین تیم پرستاری آن مرکز با نهایت دلسوزی و به صورت اورژانسی کار درمان من را آغاز کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هماهنگی برای اعزام به بیمارستان انجام شد. لازم دانستم که از طریق این پل ارتباطی دوباره تشکر کنم و همچنین خداقوت خود را به مدیریت محترم مجموعه درمانی شهرداری مشهد مقدس، مستقر در خیابان پاستور، خانم دکتر برداران، همچنین جناب آقای دکتر زوار و تیم پرستاری آن مرکز اعلام کنم.
متفرقه
۵۰۱...۰۹۱۵ بهتر است به جای گله و شکایت از زمین و زمان، به پول و مال نا مشروع که هر کداممان به اندازه وسعمان کسب کرده ایم فکر کنیم. همه بدبختی و بی برکتی زندگی‌ها از مال حرام است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Parisa Zamaninejad
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
من امشب با تاکسی فرودگاه مسیر فرودگاه تا کرج، گلشهر، رو با 650 هزارتومن اومدم.
دقیقا کدوم ارگان و با چه پارامترهایی نظارت میکنه به قیمت تاکسی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟