صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با آماده شدن طرفداران صدر برای برگزاری تظاهرات در بغداد، رئیس ائتلاف فتح عراق رایزنی‌های سیاسی و فراگیر خود را با جریان‌های سیاسی شروع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هیئت چارچوب هماهنگی به ریاست هادی العامری شب گذشته به سفر خود به اقلیم کردستان پایان داد.

وی در جریان سفر خود به اقلیم با «مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان و نیز «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان دیدار و تحولات سیاسی عراق را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

العامری پس از پایان دیدارهایش در اربیل وارد سلیمانیه شد.

هادی العامری در سلیمانیه با «بافل طالبانی»، رئیس اتحادیه میهنی کردستان دیدار و گفتگو کرد.

هادی العامری همچنین با «شاسوار عبدالواحد» رئیس حزب نسل نو در جریان سفر به اقلیم کردستان دیدار و آخرین رخداد‌های سیاسی عراق را مورد رایزنی قرار داد.

هیئت چارچوب هماهنگی به ریاست عامری در سلیمانیه با رئیس اتحاد اسلامی کردستان و برخی از اعضای شورای سیاسی این اتحادیه نیز دیدار کرد.

اتحاد اسلامی کردستان در بیانیه اعلام کرد: صلاح الدین «محمد بهاء الدین» دبیر کل اتحادیه با عامری و هیئت همراه او دیدار کرده و آخرین رخداد‌های عراق و اقدام برای حل مشکلات انباشته شده در عراق در اسرع وقت را مورد رایزنی قرار داده است.

بهاء الدین تاکید کرد: عراق با این نزاع‌ها راه به جایی نمی‌برد و همه مشکلات میان طرف‌ها با گفتگو و در چارچوب قانون اساسی قابل حل است.

از سوی دیگر عامری هم در این دیدار به طرح تدارک دیده شده برای نجات عراق از وضع کنونی اشاره کرد و گفت که گروه‌های عراقی باید به توافق در راستای منافع ملت عراق و نجات کشور از این وضع کنونی برسند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.