صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اطلاعیه شماره یک هیأت نظارت انتخابات خراسان رضوی صادر شد

  • کد خبر: ۱۲۱۶۳
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
اطلاعیه شماره یک هیأت نظارت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی صادر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به اطلاعیه شماره یک هیأت نظارت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت‌شان تایید نشده است، می‌توانند تا تاریخ یکم دی‌ماه برای شکایت به استانداری خراسان رضوی مراجعه کنند.
با توجه به این اطلاعیه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت‌شان تایید نشده است می‌توانند تا تاریخ یکم دی‌ماه برای شکایت به استانداری خراسان رضوی مراجعه کنند.

 


متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

به اطلاع آن دسته از داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت داوطلبی آن‌ها در بررسی هیأت‌های اجرایی انتخابات مورد تایید قرار نگرفته است می‌رساند؛ به استناد تبصره ذیل ماده ۵۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند ظرف چهار روز از تاریخ ۱۳۹۸.۰۹.۲۸ تا ۱۳۹۸.۱۰.۰۱ به دبیرخانه هیأ ت نظارت استان مستقر در استانداری مراجعه کرده و ضمن دریافت فرم، شکایات خود را مستدلا تنظیم کرده و پس از تحویل، رسید دریافت کنند.

 

محمدکمال سروی‌ها


رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان رضوی

 

 

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.