صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دو تیم والیبال شهرداری ارومیه و ورامین هنوز برای ورود به لیگ برتر اقدام تکرده اند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اینکه دیروز آخرین مهلت داده شده به دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین برای اعلام آمادگی رسمی و بارگذاری ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان شان در سایت فدراسیون بود، باز هم اتفاق تازه‌ای نیفتاد و فعلا دو تیم همنام ارومیه‌ای و ورامینی با امروز و فردا کردن‌های مبنی بر انجام تعهدات خود، همه را معطل کرده اند.
ظاهرا هم مسئولان شهرداری ارومیه و هم ورامین، دلخوش به همان پرداخت ورودیه اولیه اند و این قدم اول را به مثابه قطعی بودن حضورشان قلمداد می‌کنند.
این در حالی است که تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال می‌گوید: اگر فرایند ثبت نام این دو تیم همانند سایر تیم‌ها در سایت انجام نشود، چاره‌ای جز پذیرش تیم‌های متقاضی و جایگزین برای فدراسیون نمی‌ماند.
گفتنی است، در همین یکی دو روز گذشته و در جریان رقابت‌های نوجوانان پسر آسیا، مسئولان دو تیم خصوصی از آذربایجان غربی (اصغرزاده) و خراسان رضوی (جبار قوچانی نژاد) در دیدار با داورزنی اگرچه موفق به جلب نظر او برای ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر نشده اند، ولی این قول را گرفته اند که در صورت خودداری دو تیم همنام ارومیه‌ای و ورامینی آنان بتوانند جایگزین شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.