صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حجت الاسلام خطیب با هشدار به فتنه انگیزان و بیانیه نویسان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان که با تدبیر مقام معظم رهبری و وحدت ملی و تلاش محور مقاومت، آمریکا با ذلت و سرشکستگی مجبور به خروج از منطقه و توطئه‌های آن‌ها خنثی شد و امید آن‌ها به برخی فتنه گران و بیانیه نویسان داخلی هم با همراهی ملت راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهادهای امنیتی، نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.

وی همدلی مردم با دولت و مسئولان را بی بدیل دانست و گفت: همه ترفندهای دشمنان برای توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، آگاهانه و همراهی مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضائی در صحنه ناکام مانده است.

هشدار به فتنه انگیزان و بیانیه نویسان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

وی با هشدار به فتنه انگیزان و بیانیه نویسان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان که با تدبیر مقام معظم رهبری و وحدت ملی و تلاش محور مقاومت، آمریکا با ذلت و سرشکستگی مجبور به خروج از منطقه و توطئه‌های آن‌ها خنثی شد و امید آن‌ها به برخی فتنه گران و بیانیه نویسان داخلی هم با همراهی ملت راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.

 

اسناد تاریخی پس از انقلاب به زودی در اختیار محققان قرار می‌گیرد

حجت الاسلام و المسلمین خطیب ترویج جهاد تبیین در جامعه را از رسالت‌های وزارت اطلاعات بیان کرد و گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب اسلامی به زودی در اختیار محققان و پژوهشگران برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه تحریف و فتنه انگیزی قرار می‌گیرد.

وزیر اطلاعات به طرح‌های دولت برای قطع وابستگی اقتصادی کشور به فروش نفت اشاره کرد و افزود: خنثی سازی تحریم‌های اقتصادی با اجرای این طرح‌ها و تأمین کافی کالاهای پرتقاضا در کشور مشهود است و این موفقیت‌ها مرهون همراهی مردم با دولت و همدلی بین مسئولان کشوری است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اطلاعات بود که دستورات لازم برای ارتقای سطح اطلاعات مردم محور را صادر کرد.

در پایان جلسه از زحمات مدیرکل سابق اطلاعات چهارمحال و بختیاری قدردانی و مدیرکل جدید معرفی شد.

 

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.