صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ارتش با تاکید بر اینکه امنیت کشور و منطقه باید توسط خودمان تامین شود، گفت: اگر قرار است کسی برای ما امنیت برقرار کند این به معنای امنیت عاریه‌ای است که اصلا ارزش ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در اولین روز از رزمایش با بیان اینکه بحمدالله امروز کشور ما دارای نیرو‌های مسلح قوی، با تجربه و مقتدری است، گفت: نیرو‌های مسلح از تجهیزات لازم برای انجام ماموریت خود برخوردار هستند، اما اگر ما نگاه‌مان به آینده نباشد، و مطابق با فناوری‌های روز و آینده حرکت نکنیم قطعا از دیگران عقب خواهیم ماند.

فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با تاکید براینکه پهپاد امروزه یک پدیده جدید است، افزود: اثرگذاری این پدیده در جنگ‌های اخیر در دنیا ثابت شده که می‌توان به جنگ آذربایجان و ارمنستان، جنگ اوکراین و روسیه و ... اشاره کرد.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: امروز پهپاد در ارتقاء توان رزم نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه بزرگی پیدا کرده و در سازمان رزم ارتش گنجانده شده است و در کنار سایر تجهیزات دیگری که وجود دارد توان رزم ما را مطابق با فناوری روز ارتقا بخشیده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.