صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توقیف کامیونت حامل کالای قاچاق در «میامی»

  • کد خبر: ۱۲۲۶۹
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل تعداد قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان «میامی» خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ «عبداله حسنی» اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان «میامی» در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و کنترلی خود در مبارزه با قاچاق کالا، طرح ایست و کنترل را در محور‌های مواصلاتی اجرا کردند.

وی افزود: در همین راستا عصر روز گذشته با توقف یک دستگاه کامیونت در محور بین المللی «تهران-مشهد» و بازرسی از آن، یک محموله قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسنی به تناقض گویی‌های راننده در ارائه مدرک و مجوز قانونی حمل اشاره و اضافه کرد: ماموران در بازرسی از کامیونت ۷ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، یک دستگاه یخچال، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ هزار و ۵۵۰ کیلوگرم تخمه ژاپنی را کشف کردند.

این مقام انتظامی، مبدا محموله را پایتخت و مقصد آن را خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان امر ۲ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف خودرو و معرفی راننده متخلف به مرجع ذیصلاح خبر داد و تاکیدکرد: برخورد با قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قراردارد.

منبع: خبرگزاری پلیس
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.