صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب‌الله لبنان در پی رحلت آیت‌الله حاج محمدعلی ناصری ضمن تسلیت درگذشت این عالم ربانی تاکید کرد: حزب الله یک پشتیبان معنوی و دوستدار مقاومت لبنان را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت رحلت آیت الله ناصری اعلام کرد: با کمال غم و اندوه خبر درگذشت عالم ربانی آیت‌الله شیخ محمد‌علی ناصری (رحمه‌الله) را دریافت کردیم. حوزه علمیه یکی از علمای بزرگ و یک استاد و تربیت کننده نمونه را از دست داد.

در این بیانیه آمده است: «درس‌ها و خطبه‌های آیت‌الله ناصری در قلب مریدانش نور هدایت و استقامت را روشن کرد و تمام جهان اسلام به‌ویژه مردم شریف اصفهان و حوزه آن، از این دروس بهره‌مند شدند».

براساس این بیانیه «حزب‌الله یک پشتیبان معنوی و دوستدار مقاومت لبنان را از دست داد؛ شخصیتی که همواره با محبت  و دعا‌های خود مقاومت را بویژه در جنگ ۳۳ روزه مورد عنایت قرار داد و در طول سال‌های گذشته همواره از ارسال سلام و اطمینان بخشی به مسیر مقاومت دریغ نکرد».

حزب‌الله لبنان این ضایعه را به امام زمان (عج)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سایر مراجع و علما تسلیت گفت.

حزب الله همچنین در این بیانیه به خانواده آن مرحوم به‌ویژه حجت الاسلام و المسلمین شیخ جعفر ناصری و سایر شاگردان و محبان آن مرحوم و عموم مردم ایران و به ویژه اهالی اصفهان تسلیت گفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.