صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فروش نسل جدید وانت آریسان آغاز می‌شود+ مشخصات

  • کد خبر: ۱۲۳۳۵۶
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
شرکت ایران خودرو در روز‌های آینده فروش نسل جدید وانت آریسان را با مشخصات اعلام شده آغاز خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، موتور این خودرو توان تولید نهایت قدرت ۹۶.۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر را دارد. نسخه جدید آریسان، از برخی جهات متفاوت با خودروی قبلی تفاوت‌های دارد. موتور این خودرو توان تولید نهایت قدرت ۹۶.۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر را دارد. به نظر می‌رسد که ایران خودرو قصد دارد که به زودی آریسان ۲ را وارد کند. در تولید آریسان ۲ به جای پیشرانه قبلی، از پیشرانه XU استفاده شده است. نسخه جدید آریسان با موتور ۱.۸ لیتری پژو و ساختار دیفرانسیل جلو روانه بازار می‌شود و برخلاف نمونه قبلی، محور عقب محسوب نبوده و محور محرک آن چرخ‌های جلو این خودرو است. همچنین در این نسخه، تغییراتی در قدرت تولیدی پیشرانه و توان خودرو نسبت به نسخه قبلی، ایجاد شده است.

تفاوت آریسان جدید و نسل قدیم:

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این خودرو را از نسخه قبلی متفاوت می‌کند، قابلیت گازسوز بودن خودرو است که با مخزن مخفی در بخش زیرین محفظه بار، قرار گرفته است. همچنین در نمای جانبیِ آریسان ۲ برچسب‌های مشکی رنگ نصب شده است تا نمای ظاهری این خودرو این خوودرو تجاری سبک، تا حدودی نسبت به قبل متفاوت به نظر برسد؛ با این حال تفاوت‌های ظاهری گسترده تری در بخش دماغه خودرو و کابین برای آریسان دیده نمی‌شد، می‌شود.

از جمله امکانات این محصول می‌توان به ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک شونده، ترمز عقب کاسه‌ای و سیستم ترمز ضدقفل، ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم قفل مرکزی، سنسور دنده عقب، فرمان تلسکوپی و ... اشاره کرد.   

مشخصات کامل وانت آریسان ۲:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.