صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل انتظامی تاکید کرد: امروز با پهپاد‌ها و سامانه‌های هوشمند مرز‌ها را برای قاچاقچیان و گروهک‌های ضد انقلاب ناامن کردیم.  

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین اشتری در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع با تبریک ایام صنعت دفاعی به مجموعه دست‌اندر‌کاران صنعت دفاعی اظهار داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دستاورد‌های بزرگی در حوزه ریز پرنده ها، سیستم پدافندی و مقابله با انواع موشک هایِ در اختیار دشمن داشته است.  

سردار اشتری ادامه داد: امروز توانمندی و قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح و خصوصا نخبگان عزیز و دانشمندان این مرز و بوم در وزارت دفاع به سطحی رسیده است که نه تنها قدرت بازدارندگی ایجاد کرده بلکه دشمنان را نیز از این توانایی هراسان کرده است.

فرمانده کل انتظامی افزود: این باعث افتخار مردم عزیز ما و نیرو‌های مسلح هست که امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت مثال زدنی و با ثبات در منطقه و حوزه بین الملل هست.

سردار اشتری با بیان اینکه در تمام مجموعه‌های ما مثل فرماندهی هواپیمایی فراجا، با استفاده از پهپاد‌های به‌روز و بالگردها، پشتیبانی مناسب صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امروز با پهپاد‌ها و سامانه‌های هوشمند مرز‌ها  را برای قاچاقچیان و گروهک‌های ضد انقلاب ناامن کردیم.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.