صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر امروز چهارشنبه ۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه برخی از مسئولان خراسان رضوی به همراه فعالان حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی حضور داشتند.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این باره گفت: این نمایشگاه با حضور چند شرکت خارجی و شرکتهایی از خراسان رضوی و استان های تهران، سمنان، فارس، آذربایجان غربی و شرقی، کرمان، قزوین، اصفهان و مازندران برپا شده است.

علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شرکتها و مجموعه های خودروی، تولیدکنندگان خودروهای سبک و سنگین و خودروهای کلاسیک است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت های تولیدکنندگان داخلی، ایجاد رقابت و زمینه برقراری ارتباط مناسب میان پژوهشگران، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

جلوه خاطرنشان کرد: بیست و دومین نمایشگاه خودرو در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۲ شهریورماه در ساعات ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر بازدیدکننده داشته باشد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.