صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی:

مشکل مدیران حرف‌نزدن با مردم و جناح‌بندی مفاهیم اقتصادی است

  • کد خبر: ۱۲۴۰۲
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در مسیر توسعه اقتصادی در مشهد برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی در همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در مسیر توسعه اقتصادی گفت: حل مشکلات از اهداف برگزاری این‌گونه همایش‌ها است و امیدواریم با پیگیری و مطالبه‌گری فعالان اقتصادی امروز این اتفاق صورت گیرد.

او ادامه داد: تضعیف سرمایه‌های اجتماعی یکی از مشکلات امروزی است، این نظام با رای مردم شکل‌گرفته است. ما اجازه نداریم نسبت به معترضین برخورد ناشایستی داشته باشیم و مقام معظم رهبری چنین اجازه‌ای به ما نداده‌اند و نخواهند داد.

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از دلایل شکل‌گیری طرح مثلث توسعه اقتصادی مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رفع تبعیض است، جاده ماهشهر به دلیل تبعیض بسته شد نه به دلیل گرانی بنزین. اگر به شهرک‌های حومه  ماهشهر رسیدگی می‌شد، جاده این شهر بسته نمی‌شد.

رزم حسینی افزود: خواسته مقام معظم رهبری از ما این است که مطالبه‌گر باشیم و از حرف‌زدن نترسیم. مشکل ما مدیران هم این است که از حرف‌زدن با مردم امتناع و مفاهیم اقتصادی را جناح‌بندی می‌کنیم و اطلاعات کامل و درستی به مردم نمی‌دهیم. ما باید حرف حق را بگوییم باید  از خودمان بپرسیم که ما در این جایگاه توانسته‌ایم پاسخگوی مردم باشیم.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.