صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت کرمان موتور فروش اقساطی خودرو جک J4 جدید را با امکانات و آپشن های بیشتر استارت زد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این شرایط فروش که از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور آغاز می‌شود خودرو جک J۴ جدید با قیمت ۵۲۰ میلیون تومان و با پیش پرداخت‌های ۲۷۵ و ۳۲۵  میلیون تومان به صورت ۱۸ و ۳۰ ماهه با تحویل ۹۰ روزه ارائه می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند به سایت فروش محصولات شرکت کرمان موتور به آدرس kermanmotor.com مراجعه کنند.

جک J۴ جدید از نظر ظاهر تفاووت چندانی با مدل گذشته ندارد، اما در زمینه  افزایش آپشن و بالا بردن ایمنی اقداماتی در آن صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به اضافه شدن ترمز‌های ۴ چرخ دیسکی، دیلایت و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری که به صورت مخفف ESC خوانده می‌شود اشاره کرد.

پیش از این در فضای داخلی خودرو شاهد اضافه شدن مانیتور برای بهبود کابین بودیم که در مدل جدید با تغییراتی در جلو آمپر و اضافه شدن نشانگر تعویض دنده یا GSI  روبرو هستیم.

از امکانات ایمنی و رفاهی استاندارد دیگر جک J۴ می‌توان به دو عدد کیسه هوا، کروز کنترل، سیستم کنترل پایش باد تایرها، سنسور نور، ایزوفیکس، صندلی‌های چرمی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، رینگ‌های  ۱۵ اینچی از جنس آلومینیوم و… اشاره کرد.

جک J۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر بهره‌مند است و یک جعبه دنده اتوماتیک CVT نیز نیروی تولیدی توسط موتور را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

منبع: عصر ایران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.