صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت سایپا ۵ محصول خود را به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی در سامانه یکپارچه عرضه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، خودروسازی سایپا، فروش فوق العاده ۵ محصول کوییک اس، ساینا اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک آر و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه را آغاز کرده و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ادامه خواهد داشت.

همچنین شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای ۶ محصول شاهین، ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک. آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل آذر ماه سال جاری الی "تیرماه" ۱۴۰۲ آغاز می‌کند.

در این طرح، صرفا فروش فوق العاده خودرو ساینا اس از طریق قرعه کشی عرضه می‌شود و فروش سایر محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی انجام خواهد شد.

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و درخودرو ساینا. اس به ۲۴ ماه تغییر یافته است و در خصوص خودرو شاهین محدودیت مذکور وجود ندارد.

ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش‌های فروش (فوق العاده و پیش فروش) و تمامی محصولات به غیر از ساینا. اس اجرا نخواهد شد.

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرایند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انوار عبیات
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
نظر ما خیلی خوب والی از سایپا
مهدی
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خیلی ممنون ازهمکاریتون
زهرا کلهر
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
سلام درود بر برای ثبت نام خودرو هر بار تلاش می‌کنم انجام نمی شود کامل فرم پر، می کنم نمی دونم، ایراد چی