صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس‌جمهور ترکیه ضمن متهم‌کردن ارمنستان به نقض توافق امضاشده با باکو، گفت: ترکیه همواره در کنار جمهوری آذربایجان خواهد ایستاد.

به گزارش شهرآرانیوز، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، در جریان مراسم افتتاح خوابگاه‌های دانشجویی در آنکارا تأکید کرد که ترکیه هیچگاه جمهوری آذربایجان را تنها نخواهد گذاشت.

بنا بر گزارش شبکه «تی‌آر‌تی»، رئیس‌جمهور ترکیه گفت: «امیدواریم ارمنستان در سریع‌ترین زمان ممکن از این مسیر اشتباه بازگردد و زمان و انرژی خود را برای صلح بگذارد. نمی‌توان وضعیت پس از نقض توافق امضاءشده با جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان را پذیرفت».

رجب طیب اردوغان اضافه کرد: «جهان باید بداند که ما در برابر حمله اخیر ارمنستان کنار برادرانمان در جمهوری آذربایجان ایستاده‌ایم؛ همان‌طور که همیشه در کنار این کشور بوده‌ایم».

اردوغان همچنین برای آن دسته از نظامیان جمهوری آذربایجان که در جنگ با ارمنستان مجروح شدند، آرزوی شفای عاجل و برای کشته شدگان از خداوند طلب رحمت کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهانگیر
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
منظورش،ازهمه جهان ایرانه،به خاطره حرف رهبری که توچشاش مستقیم گفت،حواستوجم نکنی،چشاتو،درمیارما،از،اون موقع داره میسوزه،ازسوزششه،تویه راهزنی بیش نیستی،۳۰ساله نتونستی پ ک ک روشکست بدی حالامیخوایی باایران طرف شی،همین دیروزبود،یونان کشتییاتو،سوراخ سوراخ کرد،یونان باهمیه کوچیکیش بهش چپ نگاه کنی سرتومیبره،توفقط درحده یه راهزنی رییس دزدایه دریاییی