صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به دلیل ممنوعیت واردات خودرو طی سال‌های اخیر، خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل توانسته‌اند بازار را به دست گرفته و با قیمت‌های عجیب و بالا عرضه شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، رحیم زارع با انتقاد از گرانی خودرو‌های مونتاژی، گفت: قیمت خودرو‌های مونتاژی که از کشور‌هایی مانند چین وارد کشور می‌شود، در کشور چین معقول و به‌صرفه است، اما زمانیکه در کشور ما مونتاژ می‌شوند، چندین برابر ارزش واقعی به فروش می‌رسد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس افزود: به دلیل ممنوعیت واردات خودرو طی سال‌های اخیر، خودرو‌های خارجی مونتاژ داخل توانسته‌اند بازار را به دست گرفته و با قیمت‌های عجیب و بالا عرضه شوند.

وی اضافه کرد: مقایسه قیمت‌های جهانی خودرو‌های مونتاژی با قیمت‌های داخلی، حکایت از اختلافی عمیق و بسیار دارد که گاه به ۲ برابر می‌رسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم از ضعف در نظارت بر قیمت‌گذاری خودرو‌های مونتاژی گلایه‌مند هستند و سازمان حمایت از مصرف‌کننده باید با نظارت دقیق از سوءاستفاده جلوگیری کند، تصریح کرد: از آنجا که با واردات خودرو انحصار بازار از بین می‎‌رود، این خودرو‌ها نیز به قیمت واقعی خودشان برمی‌گردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.