صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به دلیل رفتار‌های تشنج آمیز در جریان بازی تیمش مقابل گل گهرسیرجان در آستانه محرومیت ۲ جلسه‌ای از همراهی تیمش قرار گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال برگزیده شد هواداران و کارشناسان حوزه این باشگاه تنها نگران بودند که رفتار‌های ساپینتو که درکشورش سوژه رسانه‌ها شده بود در استقلال تکرار و موجب اعمال محرومیت‌هایی علیه این مربی شود. درواقع اندک افرادی بودند که عقبه این مربی را به دلیل سال‌ها فعالیت در فوتبال اروپا زیر سوال ببرند و فقط نگرانی بابت واکنش‌های تند این مربی درجریان بازی‌ها بود. دلهر‌ه‌ای که حالا رنگ واقعیت به خود گرفته و این مربی در آستانه محرومیت از حضور روی نیمکت استقلال قرار گرفته است.  

ساپینتو درجریان بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان رفتار‌هایی انجام داد که بدون شک بعد از ارائه گزارش ناظر بازی به کمیته انضباطی محرومیتی را برای او به همراه خواهد آورد. با توجه به اینکه ساپینتو درجریان بازی استقلال مقابل ملوان نیز همین قبیل واکنش‌ها را تکرار کرده و یک جلسه محرومیت تعلیقی درکارنامه او به ثبت رسیده دست کم دو جلسه از همراهی استقلال محروم خواهد شد.

استقلال هفته آینده باید در اهواز مقابل فولاد قرار بگیرد واز داشتن سرمربی خود درکنار زمین محروم خواهد بود. اگر محرومیت ساپینتو را دو جلسه تصور کنیم بازی هفته نهم نیز او غایب خواهد بود وسرمربی آبی‌ها از بازی با ذوب آهن نیز که درتهران برگزار می‌شود محروم است.  

البته هنوز حکمی علیه سرمربی استقلال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر نشده است، اما قرار است به زودی درباره اتفاقات این هفته جلسه‌ای تشکیل و گزارش‌هایی که از سوی ناظران ارسال شده مورد بررسی قرار بگیرد.  

ناگفته نماند که اگر دو جلسه محرومیت برای ساپینتو لحاظ شود، با توجه به کارت قرمزی که این مربی در بازی با گل گهر دریافت کرده و به طور اتوماتیک از بازی مقابل فولاد محروم است، اگر دو جلسه محرومیت هم اضافه شود مجموع این محرومیت سه جلسه خواهد شد.

ناراحتی مدیران استقلال از رفتارساپینتو

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه از تکرار رفتار‌های تنش زای ساپینتو ناراحت است. با اینکه دربرهه مدیران باشگاه استقلال حق را به سرمربی خود دادند تا او آرام شود، اما اتفاقاتی که در اواخر بازی استقلال و گل گهر سیرجان رخ داد جای هیچ اعتراضی را از سوی ساپینتو باز نمی‌گذاشت و مدیران باشگاه استقلال در خصوص ماجرا‌های اخیر هرگز حقی برای سرمربی خود قائل نیستند وبراین باورند که او باید بعد از اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال خویشتن داری می‌کرد. البته مدیررسانه‌ای باشگاه استقلال مدعی شده که هیچ برخوردی بین سرمربی استقلال با مربی تیم گل گهر به وجود نیامده و عرب براقی، داور این بازی در دادن کارت قرمز به سرمربی این تیم عجله کرده است، اما در هرحال مدیران باشگاه استقلال نظر دیگری درباره این اتفاقات دارند و براین باورند که ساپینتو باید جایگاهش در باشگاه استقلال به خوبی درک کند و رفتاری انجام ندهد که موجب محرومیت‌های این چنینی شود.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.