صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم پیکان در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال موفق به شکست سه بر صفر مس رفسنجان شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد فلاح مدافع میانی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر گفت: مسابقه نسبتا خوبی برای اوایل لیگ بود. دو ست اول امتیاز‌ها خیلی نزدیک بود، اما در ست سوم، بازی پیکان بهتر بود و مسابقه تقریبا یک طرفه شد.
وی افزود: تقریبا ۸۰ درصد از خواسته‌های مربی و آنالیزور را در مسابقه اجرا کردیم و با نتیجه سه بر صفر برنده شدیم.
این بازیکن با اشاره به مصدومیتی که پشت سر گذاشته توضیح داد: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ رباط صلیبی پای من پاره شد و مجبور به جراحی شدم. بعد از یک سال سخت خداراشکر توانستم به والیبال برگردم و مسابقه اول خیلی به لحاظ روانی برایم سخت بود. البته از نظر جسمی و فیزیکی آماده بودم، اما ترس از آسیب داشتم که به مرور از اواسط ست اول برطرف شد و توانستم بازی خوبی ارائه دهم.
وی درباره هدف تیم پیکان در لیگ برتر گفت: اگر نایب قهرمانی سال پیش را فاکتور بگیریم پیکان تیم بزرگی است و هر تیمی دوست دارد مقابل این تیم پیروز شود. پیکان با اختلاف پرافتخارترین تیم آسیاست و تیم‌ها فراتر از توان برابر این تیم ظاهر می‌شوند به همین دلیل کار بازیکنان و مربی این تیم همواره دشوار است. تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای این باشگاه باشیم تا جایگاهی را که لایق پیکان است، به دست آوریم.
فلاح در پایان در خصوص حضور تیم پیکان در مسابقات باشگاه‌های جهان عنوان کرد: در این رقابت‌ها بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهیم. تیم‌های بزرگ دنیا و برترین بازیکنان به این مسابقات می‌آیند و جنگ ستارگان است. سطح بسیار بالایی دارد و سعی می‌کنیم صد در صد توانمان را در این مسابقات بگذاریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.