صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل انتظامی با اشاره به تلاش حداکثری پلیس برای تامین امنیت کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی گفت: بازاریان و فعالان اقتصادی همواره حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و ما شاهد نقش آفرینی این عزیزان در مقاطع حساس و تاثیرگذار بوده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست صمیمی مسئولان و متولیان اتاق اصناف کشور و اتحادیه‌های مهم و موثر با سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در سالن فجر ستاد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار اشتری در این نشست صمیمانه اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی"، همرزمانش و شهیدان انتظامی درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی روزافزون داریم.

وی با تبریک فرا رسیدن سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) و اعیاد پیش رو عنوان کرد: حضور در جمع محترم مسئولین و متولیان اتاق اصناف کشور و اتحادیه‌های موثر و بازاریان را مغتنم شمرده و به یکایک عزیزان خیرمقدم عرض می‌کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نقش بازاریان در برهه‌های حساس تاریخی عنوان کرد: نقش افرینی بازاریان و فعالان اقتصادی در ادوار مختلف بر کسی پوشیده نیست؛ این قشر شریف و محترم همواره حامی و پشتیبان  انقلاب اسلامی بوده و ما شاهد نقش آفرینی این عزیزان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و سایر مقاطع حساس و تاثیرگذار کشور بوده ایم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار سال مبنی بر " تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی" مطرح کرد: متولیان اتاق اصناف کشور، بازاریان و فعالان اقتصادی نقش بی بدیلی در تحقق این شعار دارند و تاثیرگذاری این گروه در رونق کسب و کار و اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست.

سردار اشتری با بیان اینکه در بستر امنیت هر موفقیت و دستاوردی حاصل می‌شود، تصریح کرد: بدون امنیت، علم آموزی، کسب و کار، تجارت، توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... محقق نمی‌شود؛ امنیت بسترساز تحقق هر آسایش و آرامشی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تلاش حداکثری پلیس برای امنیت آفرینی در فضای کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی تاکید کرد: همه باید قدردان امنیت مطلوبی که به برکت لطف خداوند متعال، هدایت و رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری" مدظله العالی"، هوشیاری و اقتدار نیرو‌های مسلح و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و رهبری حاصل شده است باشیم.

وی یادآور شد: برای امنیت این مرز و بوم صد‌ها هزار نفر شهید و جانباز تقدیم شده است و همه باید حافظ امنیت باشیم و از امنیت مثال زدنی کشور صیانت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با مروری بر وقایع تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: در طول عمر انقلاب، با تلاش جوانان نخبه و دلسوز شاهد هستیم که کشور در مسیر رشد و تعالی است و دشمن از این پیشرفت‌های ما عصبانی می‌باشد؛ بنابراین به دنبال این است که با تکیه بر توطئه و تهدیدات مختلف و نوین به ما آسیب بزند.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تضعیف امنیت کشور هستند، اما بدانند تلاش هایشان ناکام می‌ماند، مطرح کرد: نیرو‌های مسلح تا پای جان برای امنیت کشور ایستاده اند و برای صیانت از امنیت و آرامش مردم لحظه‌ای عقب نشینی نمی‌کنند.

وی با اشاره به شرفیابی مقام معظم رهبری " مدظله العالی" به دانشگاه تربیت افسری و پلیس امام حسن مجتبی (ع) مطرح کرد: بیانات سراسر نور و حکیمانه مقام معظم رهبری " مدظله العالی " برای همه ما برکت داشت و راهگشا، بسیار روحیه بخش و امیدآفرین بود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن از ایران قوی می‌ترسد و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، تصریح کرد: امروز ما به عنوان پلیس ایمانی، مکتبی، انقلابی و پیشرفته، جانمان را برای امنیت مردم می‌دهیم و حافظ ارزش‌ها هستیم.

وی خطاب به متولیان اتاق اصناف و اتحادیه‌های موثر و بازاریان عنوان کرد: شما عزیزان نقش آفرینان جبهه اقتصادی هستید و تلاش کنید که در این حوزه نیز شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم و ان شاء الله همکاری و تعاملات روزافزون مجموعه انتظامی کشور و اصناف و بازاریان باشیم.

گفتنی است، در این نشست صمیمانه، جمعی از متولیان اتاق اصناف کشور و بازاریان ضمن قدردانی از تلاش فرماندهی انتظامی کشور برای تامین امنیت کسب و کار‌ها عنوان کردند؛ قدردان نقش آفرینی پلیس در رونق کسب و کار و فعالیت اقتصادی می‌باشند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.