صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در مشهد گفت: تا زمانیکه واردات خودرو اجرایی نشود بازار خودش را نشان نمی دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از وعده و وعید چند باره از سوی وزارت صمت در خصوص واردات خودرو زمزمه انجام این قانون از هفته آینده دوباره کلید خورد. رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو مشهد در باره وضعیت بازار خودرو داخلی و خارجی گفت:  ارز و دلار تاثیر مستقیم بر قیمت خودرو به خصوص خودرو های خارجی دارد در همین مدت ارز نوسان زیادی داشت و جهش قیمتی پیدا کرد و علی رغم رکود موجود ر بازار خودرو قیمت ها سیر صعودی داشت.

به گفته حمیدرضا حیدری، اکنون هم تا زمانیکه واردات خودرو اجرایی نشود بازار خودش را نشان نمی دهد. چندین بار بحث واردات مطرح شد و به مرحله اجرا نرسیده به همین خاطر مردم اعتمادی به این اخبار ندارند و الان هم بازار منتظر اجرای این طرح است.

وی تاکید کرد: با افزایش قیمت خودرو هم اکنون رکود به دلیل بلاتکلیفی در بازار حاکم است اگر واردات انجام شود ریزش قیمت خودرو ها قطعی خواهد بود. قیمت خودروهای داخلی هم بستگی به عرضه آن دارد. متاسفانه عرضه خودرو داخلی از سوی شرکت های خودرو ساز به موقع انجام نمی شود و قطره چکانی به بازار عرضه می شود قطعا وقتی تقاضا از عرضه بیشتر باشد نامتعادلی در بازار حاکم می شود

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.