صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سید عبدالله ارجائی تاکید کرد: شهرداری در تعامل با زائرسرا‌ها رویکرد مساوات دارد تا افزایش ظرفیت اسکان و پذیرایی از زائران بر بستر زائرسرا‌ها محقق شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد در دیدار با اعضای بنیاد زائر که به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به کارنامه موفق مردم مشهد در میزبانی شایسته از زائران دهه آخر صفر امسال تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط، ظرفیت اسکان و پذیرایی در مشهدالرضا (ع) تا میزبانی از ۸ میلیون زائر در دهه آخر صفر امسال و به‌طور خاص، حدود ۷۰۰ هزار نفر اسکان برای هر شب فراهم شده بود که زمینه میزبانی شایسته از مهمانان امام هشتم را فراهم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان ۲۰ هزارنفری زائرسرا‌های موجود تأکید کرد: شهرداری در تعامل با زائرسرا‌ها رویکرد مساوات دارد تا افزایش ظرفیت اسکان و پذیرایی از زائران بر بستر زائرسرا‌ها محقق شود. اما فراتر از حقوق ساخت‌وساز شهری، استاندارد‌ها همچون ظرفیت پارکینگ، کیفیت آسانسور و سایر مسائل فنی بدون مماشات مورد توجه قرار می‌گیرد. زیرا زائرسرا، محل اسکان مهمانان امام رضا (ع) است و شهرداری خود را در قبال جان هر زائر مسئول می‌داند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.