صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بامداد امروز

ضارب هانی کرده دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۳۰۴۲
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
  • ۱
ضارب اصلی شرور تهران با تلاش پلیس امنیت در شرق پایتخت دستگیر شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه در پلیس گفت: بامداد امروز متهم اصلی حمله به شرور تهران - هانی کرده - که ۳۰ ساله است در شرق تهران دستگیر شد.

این منبع آگاه افزود: دوشنبه شب دوم دی ماه چهار نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد (قمه) مقابل یک آب میوه فروشی در خیابان وحدت اسلامی به شرور پایتخت حمله کردند که منجر به زخمی شدن وی و همراهش می‌شود.
وی گفت: سه نفر از متهمان نیز فراری هستند که به زودی دستگیر خواهند شد.

 

منبع: صدا و سیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
امنیت عمومی تهران بزرگ نياز به إجرائي شدن قوانين زير را دارد:
١- منع ساخت فروش توضيع حمل هر گونه سلاح سر در شكل و كاربردي .
٢- تعريف سلاح سرد شامل چاقو و قمه و هر نوع شيعي تيز و برنده ويا ضرب زدن به إنسان را دارد.
٣- پنجه لوكس و اسيا دست ساز و يا ماشين ساخت شامل تعريف سلاح سرد مي باشد .
٤- پليس و تمام نيروهاي نظامي و امنيتي موظف هستن هر گونه مركز ساخت و تعمير انتقال و فروش و نگه داري أنواع سلاح سردرا پلمپ و تموم أموال غير از ملك شامل هر گونه دستكاه و و سائل ميكانيكي برقي و فيزيكي و يا مشابه را ظبط و زير نظر مسولين امنيت شهري و فرمانداري. و استانداري و يك نماينده از طرف مجلس متلاشي كرده و از بين ببرن.
٥- صاحبان املاك اجازه كسب براي ساخت سلاح سرد در كل كشور ندارند.
٦- تمام اجازه هاي كسب سلاح سرد در ظرف سه ماه فاقد اعتبار و براي دريافت اجازه كسب بايد تقاضا بدخنة و در غير جواز كسب به هيچ وجه به أفراد خاطئ ساخت فروش توضيع و دينفع داده نشود.
٧- جريمه ساخت توضيع و فروش و نگه داري هر گونه سلاح سرد ظبط و فروش مكان يا منزل و محل داد و ستد و توضيع و يا فروش به نفع سازمان تامين اجتماعيً مي باشد .
٨- مسولين حفظ امنيت اجتماعي در شهر و يا فزماندازي و استانداري بايد ظرف ٦٠ روز تمام مراكز ساخت توضيع فروش و داد و ستد و تعميرات سلاح سرد را شناسايي و در ظرف ٣٠ روز اقدام عملي طبق بند ٤ بالا فعاليت كنن.
٩- مسولين حفظ امنيت اجتماعي در تمام كشور و مرزها موظف هستن هر گونه مورد مشكوك را بازرسي و در رسانه هاي صدا و سيما أعلام كنند.
١٠- صدًا و سيما و رسانه هاي ملي موظف هستن بدون دريافت وجه گزارش مسولين امنيت اجتماعي رو در طي ٢٤ ساعت به اگاهي عمومي از طريق صدا و سيما اقدام و عمل كنن.
١١- مسولين اجتماعي در هر رده نظامي و سياسي و اجتماعي در صورت تخلف و همكاري با متخلفين ساخت تعمير فروش و توضيع هر گونه سلاح سرد به مجازات حبس تا دو سال محكوم شوند.
١٢- قوه قضاييه با ايجاد بخش مخصوص رسيدگي به جرايم ساخت سلاح سرد هر گونه همكاري لازم با مسولين امنيت اجتماعي را در طي ٣٠ روز فراهم كنند. ان شالله