صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک اغتشاشگر که اخیرا دستگیر شده، در ویدیویی از اقدامات خود برای دعوت مردم به آشوب و ناآرامی گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از اغتشاشگران که در حوادث و ناآرامی‌های اخیر در فضای مجازی اقدام به تهییج برای ایجاد آشوب می‌کرد، دستگیر شده؛ می‌گوید: حدود ۱۲ ساله بودم که وارد فضای مجازی شدم و از این فضا تأثیرات بسیاری گرفتم؛ مصی علی‌نژاد در این‌باره حرف‌های زیادی می‌زد.

وی می‌افزاید: شبکه‌های مجازیِ آن‌ها بسیاری از مطالب را برای من می‌فرستادند تا در فضای مجازی نشر دهم. در صفحه اینستاگرامم به مقدسات توهین می‌کردم و گفته بودم اگر مردم بخواهند خیمه‌های امام حسین را امسال راه بیندازند، من آن خیمه‌ها را آتش می‌زنم.

این اغتشاشگر ادامه می‌دهد: در فضای مجازی مردم را به شیطان‌پرستی دعوت می‌کردم و وقتی اغتشاشات شروع شد فرصت را برای دعوت به این‌کار مناسب دیدم. سعی کردم مردم را به اغتشاش دعوت کنم و به آن‌ها راهکار و استراتژی بدهم که چگونه این کار را انجام بدهند؛ هدفم این بود که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنم تا ترویج شیطان‌پرستی برایم راحت شود. من یک گِیمر حرفه‌ای بودم و تحت‌تأثیر بازی‌های کامپیوتری قرار گرفته بودم؛ اکثرا از این فضا‌ها استراتژی جنگنده بودن را آموزش دیدم، من کار اشتباهی کردم و الان به اشتباهم پِی برده‌ام.

اینجا ببینید:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.