صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مومنی: شهرداری مشهد وقف خدمت بود

  • کد خبر: ۱۳۰۷۹۳
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸
دبیر ستاد اربعین شهرداری مشهد با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر شهرداری مشهد وقف خدمت بود گفت: خدمت به زائران در اولویت برنامه‌های ما بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا مؤمنی، معاون مالی و پشتیبانی و دبیر ستاد اربعین شهرداری مشهد در مراسمی که امشب با عنوان «آیین شکرانه خدمت و تقدیر از خدمتگزاران اربعین و دهه آخر صفر شهرداری مشهد» که با حضور نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران و کارمندان شهرداری در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، اظهارداشت: محور همه برنامه‌ریزی‌ها در ایام اربعین با محوریت خدمت به زائران امام حسین (ع) صورت گرفت.

مومنی در ادامه بیان کرد: اربعین را با کاروانی بالغ بر هزار نفر از خادمان مشهد پشت سر گذاشتیم؛ ۵۵۰ پاکبان، ۳۵۰ راننده اتوبوس و حدود ۱۵۰ نفر از فعالان فرهنگی که با عنوان راهنمای زائر به عراق آمدند.

معاون مالی و پشتیبانی و دبیر ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: مهم‌ترین عنصری که همه ما در خدمت به زائران اربعین فراموش کردیم، عنصر خودبینی بود؛ به‌گونه‌ای که همه اعضای کاروان خود را محو خدمت و عضو مجموعه‌ای می‌دیدند که از مشهد اجازه خدمت به زائران حسینی را گرفته بودند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.