صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تأکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی با قاطعیت و سرعت نسبت به شناسایی آمران و دست‌های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پیام تسلیت آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی آمده است: جنایت تروریستی  که منجر به شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و مجروح شدن عده‌ای دیگر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شده است.

وی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم این عزیزان و مردم شهید پرور کشورمان انتظار قطعی از تمامی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت و سرعت هر چه تمام‌تر نسبت به شناسایی آمران و دست‌های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام کرده و عاملان جنایتکار آن را به سزای اعمالشان برسانند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد کند. خداوند روح مطهر شهدای ما را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.