صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امام‌جمعه سنندج گفت: کردستانی‌ها ناراحتی و سختی زیادی از دشمنی‌ها و جنایت‌های ضدانقلاب دیده‌اند و هیچ‌گاه خواهان تداعی آن دوران تلخ گذشته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز اظهار داشت: از حضور همه مردم استان کردستان که با حضور باشکوه در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان انزجار خود را نسبت به آمریکا و سران غربی نشان دادند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه آمریکا برای حمایت از هیچ کشوری نیامده بلکه دنبال چپاول و غارت‌گری بوده که نمونه آن را بار‌ها و بار‌ها شاهد بوده‌ایم،  گفت: آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی و پس از آن نیز تاکنون به جنایت و خباثت‌های خود بر علیه ایران اعتراف کرده‌اند.

امام‌جمعه سنندج با اشاره به اینکه هشت ویژگی و امر مهم باعث پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ۳۷ کشور دنیا شد، تصریح کرد: "استقامت، ایمان، شجاعت، صبوریت، وحدت و یکدلی، حب وطن و مملکت و زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی" ملت ایران باعث شکست دشمنان شد.

وی با یادآوری اینکه ایران اسلامی از هیچ نظری چه دفاعی، نظامی، نیروی انسانی و پیشرفت علمی و منابع خدادای کمبودی نداشته و سرشار از ظرفیت‌هایی بوده که در دنیا نظیر ندارد، افزود: نباید تحریم را بهانه کرد بلکه باید با تلاش، عمل، کار و عمخواری در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم گام برداشت و مسئولان قدر این مردم باوفا را بدانند، مردمانی که با اتحاد و یکدلی وطن خود را در برابر دشمن حفظ کردند. امروز مسئولان باید برای توسعه، پیشرفت، آبادانی و تأمین نیازمندی‌های مردم و رفع بیکاری و اشتغال‌زایی تلاش کنند.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه مسئولان نگاهی به مشکلات مردم و نیازمندان داشته باشند، اظهار کرد: کردستانی‌ها ناراحتی و سختی زیادی از دشمنی‌ها و جنایت‌های ضدانقلاب دیده‌اند و هیچ‌گاه خواهان تداعی آن دوران تلخ گذشته نیستند بلکه دنبال ایران قوی با توسعه و اقتصاد قوی هستند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تعامل و خویشتن‌داری نیرو‌های نظامی، انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در برخورد با مردم در اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: خون ریختن در هیچ قانون و دینی جایز نیست، نباید خون هیچ فردی توسط انسانی ریخته شود چراکه این هدف تکفیری‌هاست.

امام‌جمعه سنندج با تأکید بر اینکه با اقتصاد قوی پاسخ‌گوی جنایت‌های آمریکا باشیم، ابراز داشت: امیدوارم با سعه صدر بر مشکلات فائق آمده و روز به روز شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و استان کردستان باشیم و خداوند امنیت و آسایش کنونی را حفظ و همه ما مسلمانان را از آتش تفرقه و اختلاف دور کند.

ماموستا رستمی در بخش پایانی خطبه‌های خود از جوانان خواست که به تلاوت قرآن و حضور در مساجد روی آورده و از بدحجابی و هرگونه گناهی دوری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.