صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسابقه «خودمونی» به تهیه­‌کنندگی حامدخانی با محتوای سرگرمی و خانواده در حال پخش از شبکه سوم سیماست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به دنبال اتمام مسابقه­ «زوجی­نو»، چندین برنامه با محتوای سرگرمی و خانواده به جدول پخش شبکه سوم سیما اضافه شده­ است. مسابقه «خودمونی» به تهیه‌­کنندگی حامدخانی، تهیه­‌کننده زوجی­نو، با محوریت خانواده، یکی از همین برنامه‌­هاست.

این مسابقه به سبک مسابقه­ بزرگ و سیمرغ در اواخر دهه­ هفتاد و اوایل دهه­ هشتاد ساخته شده ­است. مسابقاتی که در آن برهه­ زمانی بسیار پرطرفدار بودند و به ناگاه دیگر ساخته نشدند. در این برنامه خانواده­‌ها اعم از نوه و پدربزرگ و کوچک و بزرگ در قالب چندین بخش جذاب با هم رقابت می­‌کنند.

بخش­‌های مسابقه­ خودمونی شامل رقابت­‌های فیزیکی و بازی­‌های فکری است و خنده عنصر ثابت همه­ بخش‌­هاست. رقابت‌هایی که به نظر می‌رسد از جنس بازی‌های قدیمی است که به‌روزرسانی شده است. هر چند آیتم‌های مسابقه بیشتر حکم چاشنی دارد و آنچنان رقابت مطرح نیست.

اجرای این مسابقه به عهده­ مهران رجبی است. تهیه­‌کننده­ برنامه خودمونی درباره­ انتخاب مهران رجبی به عنوان مجری، گفته­ است که ما به دنبال شخصی بودیم که علاوه بر ریش­‌سفید و محبوب بودن، در زندگی شخصی و خانوادگی خود نیز موفق بوده­ باشد.

مهران رجبی به عنوان بازیگر باتجربه و محبوب عرصه­ کمدی، به خوبی توانسته از پس اجرای این برنامه بربیاید. او با همه­ شرکت­‌کنندگان خوب ارتباط می­‌گیرد و با همان حاضرجوابی­‌های طنز خود جواب آن‌ها را می­‌دهد. تجربه نشان داده ­است که در حوزه­ اجرا، هرگاه یک مجری خوب عمل کند، مخاطب با او همراه می­شود. درست است که چهره­‌ بودن از نکات مهم جذابیت رسانه‌­ای است؛ اما گاهی فقط حرفه‌­ای بودن هم کافیست.

یکی از نکات مثبت این مسابقه حضور پررنگ همه­ اعضای خانواده در کنار یکدیگر است؛ چنانکه خانم­‌ها هم در کنار آقایان عنصر فعال در بخش­‌های رقابتی هستند.

هرچند هنوز برای قضاوت کردن و ارزشگذاری این برنامه زود است اما به نظر می‌رسد مسابقه­ «خودمونی» این پتانسیل را دارد که در جایگاه یکی از برترین مسابقه­‌های خانوادگی چندسال اخیر بنشیند؛ چراکه می‌توان در ساعتی از شب با خیال راحت در کنار همه­ اعضای خانواده به تماشای این برنامه نشست و ساعتی خندید.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
سلام و علیکم،به نظر من،هادی از تهران،یکی از بهترین مسابقه های شبکه 3 است،که عالی کار شده،فقط امیدوار تداوم داشته باشد،،،،اگر عمل کردید سالم باشید،برای همیشه،لطفا،،،،،،