صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرعتکاه‌های منطقه ۴ مشهد سه بعدی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۳۴۳۲
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: جایگزین کردن سرعتکاه‌های اضافه معابر این منطقه با سرعتکاه‌های سه بعدی در دستور کار است.
به گزارش شهرآرا نیوز، غلامرضا غلامی زه آب، در جلسه کارگروه بررسی عملکرد شهرداری منطقه ۴ جهت پیگیری پیام‌های مرکز ۱۳۷ که با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از سال‌های گذشته، پل ارتباطی مورد اعتماد شهروندان و زائران با مدیریت شهری بوده است که با اقدام جدید این مرکز در اتصال سامانه سجا به گام، انقلابی در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ایجاد شده و رضایتمندی شهروندان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود، افزود: در حوزه درخواست‌های برخی از شهروندان برای نصب سرعتکاه در معابر، باید این نکته را بیان کرد که موافق افزایش سرعتکاه‌ها در معابر نیستیم.
وی ادامه داد:، زیرا علاوه بر ایجاد مشکل برای خودرو‌های شهروندان، مشکلات جدی برای خودرو‌های امدادی آتش نشانی و اورژانس ایجاد کرده و زمان رسیدن به صحنه را افزایش می‌دهد.
وی گفت: به دنبال کاهش سرعتکاه‌های اضافه سطح معابر و اجرای سرعتکاه‌های سه بعدی هستیم.
غلامی ادامه داد: آسفالت معابر سطح منطقه با قوت انجام شده و به جرات می‌توان گفت کمتر زمین متعلق به شهرداری در این منطقه می‌توان یافت که آسفالت نشده باشد.
به نتیجه رسیدن ۶۵ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در منطقه ۴
در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: اتصال سامانه سجا به گام، اتفاق مبارکی است که نشان می‌دهد پاسخگویی به پیام‌های مردمی ۱۳۷، سرعت یافته است.
وی با اشاره به آمار ۱۰۰ درصدی شهرداری منطقه ۴ در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در آذرماه سال جاری، خاطرنشان ساخت: ۶۵ درصد درخواست‌های شهروندان در همین مدت، توسط همکاران این منطقه، پیگیری و به نتیجه رسیده است.
رمضانی فرخد افزود: ۱۳۷، جبهه اول ارتباط با مردم است لذا لازم است با تقویت هر چه بیشتر این مرکز، اطلاعات همه طرح‌ها و پروژه‌های مدیریت شهری، قبل از اجرا، به این مرکز اطلاع رسانی شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مدیران شهرداری منطقه ۴ و مسئولان واحد‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به بحث و تبادل نظر و همچنین پرسش و پاسخ پرداختند تا با حل مسائل موجود، تدوین و تغییر فرایند‌ها و ارائه راهکارها، پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان تسریع یابد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.