صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تفاهم‌نامه همکاری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و مرکز نخبگان و استعداد‌های برتر نیرو‌های مسلح با هدف به‌کارگیری نخبگان و استعداد‌های برتر وظیفه «نخبه وظیفه» در زمینه‌های علمی و پژوهشی، امضا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود کریمی‌بیرانوند در آئین امضای این تفاهم‌نامه یکی از راهبرد‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم را بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان کشور عنوان و اظهار کرد: کارگروه به‌کارگیری نخبه وظیفه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

وی افزود: براساس این تفاهم تمامی ارکان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله معاونت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند. با توجه به نظام مسائل و نیازمندی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخبگان مشمول وظیفه، شناسایی و به‌کارگیری می‌شوند.

کریمی‌بیرانوند یکی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه را بسترسازی اشتغال و کاهش مهاجرت نخبگان عنوان و تصریح کرد: مدت زمان فعالیت نخبه وظیفه حداقل ۱۴ و حداکثر ۱۹ ماه تعریف شده است.

محمدرضا کمالی رئیس مرکز نخبگان و استعداد‌های برتر نیرو‌های مسلح در این آئین گفت: هدف اصلی این تفاهم‌نامه به‌کارگیری مناسب و مفید از نخبگان کشور در طول دوران خدمت وظیفه است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.